środa, 8 lutego 2023

Zimowe ambiente nad jeziorem

Po miesiącu nieobecności pojechaliśmy do naszego domu letniskowego w lubuskiem. Było pięknie i całkiem wiosennie, mimo opadów śniegu w innych rejonach Polski. Tu ani śladu białego puchu.

Jezioro było lekko zamarznięte, ale to i tak nie przeszkodziło dzielnemu rycerzowi w zdobyciu bukietu dla damy.

Rycerz zdobywający bukiet z narażeniem zamoknięcia...

Dama skorzystała. Stomatologicznie.

Dama z miotełkami

Druga dama też skorzystała z rycerskości zięcia, który oddał jej swoje rękawiczki:

Potem dama z miotełkami zachwyciła się zamarzniętą kałużą. Grozi, że ją namaluje!



2 komentarze:

  1. Ja się tak dziwię Beatko, że tu nie mam tysięcy komentarzy. Aż przestałam się dziwić, bo sama, chociaż oglądam każdy Twój wpis z wypiekami, piszę raz na... rok/dwa. Wstyd mi.
    Romeo zdał egzamin na szóstkę. Co prawda nie brodził po kolana w wodzie, ale przecież nie o nenufary chodziło hi hi.
    czekam na obraz.... z kałużą!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, jak mi miło, naprawdę nie wiedziałam, że ktoś tu jeszcze zagląda... Strasznie fajnie jest dostać komentarz, to taki twardy dowód czytania. Uściski dla Ciebie!

      Usuń