środa, 19 czerwca 2013

NOMINACJA

Nie wiem, czy uda mi się ten wpis, bo ja głąb blogowy jestem – nie mam pojęcia jak technicznie poradzić sobie z problemem. Ale ad rem: otrzymałam wyróżnienie od Smacznego Turysty - Liebster Award. To nagroda dla blogów niszowych, która ma na celu zwiększenie ich oglądalności – bardzo fajnie. To jest też coś w rodzaju łańcuszka Św. Antoniego – nominowany musi odpowiedzieć na pytania nominującego, następnie ułożyć własne i przekazać nominację 11 innym blogerom (wyłączając Nominującego). I tu mam trudność -  nie znam aż 11 blogów, część moich ulubionych stron to strony domowe czy witryny autorskie, a nie blogi. Po wtóre – większość ma wyższą oglądalność, niż mój blog, żeby się zatem nikt nie poczuł dotknięty… Poniżej jest lista odpowiedzi na pytania, które otrzymałam od Smacznego Turysty:

1. Jeść czy gotować? Gotować jedząc – jeść zgotowane!

2. Ostatnio przeczytałem/łam:„Kraina wódki” Mo Yan, ale nie podobała mi się.

3. Wojciech Modest Amaro podziwiam czy jest mi obojętny? Nie znam człowieka…

4. Slow food czy fast food? Medium J

5. Nie lubię… Staram się wszystko lubić, ale może… agrestu?

6. Do restauracji chodzę, bo jestem głodna smaków i ciekawa.

7. Agrest czy truskawki? Truskawki

8. Czego bym nie zjadł/a? Miksowanych dżdżownic kalifornijskich i czerniny.

9. Kulinarne marzenie: przepiórki w płatkach róży.

10. Sushi jem bo lubię, bo jedzą znajomi. Raz spróbowałam, mogę się obejść, pomimo tego, że znajomi to pożerają.

11. Karaczan – zjem bo…, nie zjem bo… Chodzi o karalucha? Miałam okazje spróbować w Tajlandii – nie skusiłam się jednak. Nie mogłam się przemóc, mimo że smakowicie podane na ciepło w tutce z przyprawami jak frytki.

 

Ja natomiast chciałabym nominować do nagrody następujące blogi (sorry św. Antoniego, ale tylko 4) które muszą J odpowiedzieć na moje pytania:

http://fotoklatki.blogspot.com/

http://kotyai.blog.pl/

http://www.deidre-williams.blogspot.com/

http://hannaeva.blog.pl

(No nie, to blogowisko to jakaś porażka, dlaczego ostatnio dopisany adres bloga się nie podkreśla,  żebym nie wiem jak edytowała????)

A lista moich pytań:

  1. Jak spędzasz zazwyczaj weekendy?

  2. Gdzie planujesz wakacje?

  3. Twoje wymarzone miejsce na świecie?

  4. Czy jesteś właścicielem jakiegoś zwierzęcia?

  5. Którą porę roku lubisz najbardziej?

  6. Najważniejsze w życiu to…

  7. Twoja kultowa książka:

  8. Twój guru – jeśli go masz, to:

  9. Czy wierzysz w anioły?

  10. Z muzycznej beczki: wybierasz pop, rock, jazz, klasykę czy…

  11. Co byś zrobił/a, gdyby dzisiaj o 23.00 miał się skończyć świat?


Bardzo jestem ciekawa….

7 komentarzy:

  1. No i oczywiście musiałaś w to wmieszać św. Antoniego :-)
    Postaramy się spróbować odpowiedzieć, może nawet fotograficznie co zajmie trochę czasu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Domyślam się, głowiłam się w końcu nad pytaniami, bo mój blog nie jest blogiem kulinarnym, więc nie chciałam tylko o jedzeniu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję serdecznie za nominację, nie spodziewałam się kompletnie :D
    Postaram się za niedługo odpowiedzieć, ale będę mieć podobny problem: nie znam 11 blogów, które byłby odpowiednie!
    Cóż, dziękuję jeszcze raz i miłego dnia,
    pozdrawiam cieplutko ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za odpowiedzi. Tu akurat się troszkę różnimy, np bardzo lubię kompot z agrestu, chociaż nie cierpię go obierać, no i uwielbiam czerninę jako szczun z Wielkopolski.
    Pozwolisz, że odpowiem na jedno Twoje pytanie. To ostanie. Jak bym nie wiedział to pewnie coś bym robił przy komputerze i tak by mnie koniec świata zastał. A jak bym wiedział pewnie bym zjadł coś pysznego... Chciałbym zachować tylko miłe wspomnienia

    OdpowiedzUsuń
  5. O czerninie tylko słyszałam od mojej przyjaciółki ze studiów, która mieszkała w Olsztynie (a studiowałyśmy w Toruniu) - więc to chyba nie tylko wielkopolskie danie jest? Najbardziej mnie w nim przeraża sposób wydobywania krwi z kaczki...
    A ja jestem pół krwi Lwowiaczką, więc u mnie kuchnia wschodnia... Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odpowiedź w sprawie końca świata.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to widzę Nemeyeth, że na nas się łańcuszek troszkę urwie... Nic to, inni blogerzy nadgonią.

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za nominacje,dopiero z urlopu wrocilam i zobacze czy uda mi sie odpowiedziec na pytanka w wolnej chwili,pozdrawiam serdecznie,zyczac udanego weekendu

    OdpowiedzUsuń